6 Ekim 2015 Salı

telefon...

ne güzel bir telefon geldi, 15 yıl öncesinde bafra'dan, ziraat bankası günlerimden.güzel anılar ve güzel insanlarla zaman geçirmiş olmanın sevinci ve hüznü bir arada. sevinci var, güzel ve değerli zaman geçirmek, hayata aynı yönden bakan onurlu insanlarla iyi ki tanıştım, zaman geçirdim, aradan geçen zamanda çeşitli vesilelerle haberlerini aldım, acılarında yanlarında olamadığımda üzüldüm, sevinçlerini paylaştım, aslında kolayca bafra'ya geçebilirdim, bir kaç kere plan da yaptım, ama nedense olmadı. hüznü var, aradan geçen zamanda bu kadar güzel ve samimi insanlarla tanışmak, tat almak her geçen gün daha zorlaşıyor ve ender bulunur oluyor. ne yazık ki...

ali bey emekli olmuş, babası değerli insan duran amca vefat etmiş 2007 de. işin başına ali bey geçmiş, eşi emekli olmuş, kızları üniversiteyi bitirmiş ve evlenmiş, oğlum ekimle yaşıt görkem bu sene bilgi üniversitesine başlamış. ne kadar şey değişmiş, ne kadar iyi geldi bu telefon bana. iyi ki varsınız ali bey dostum.

aradan geçen zaman zarfında ben 2004 de iller bankasına geçtim, halen müfettişim, oğlum ekim lise bitirdi, kızım AAAL de 11.sınıfta, ben halen müfettişim ve kastamonu'dayım.

2001 yılıydı sanırım, kriz ertesi, emlak bankasının bir kısım şubeleri ziraat bankasına, bir kısım şubeleri halk bankasına devrediliyordu, ben bafra şubesinin devrini almak üzere gittim. ali bey ticari servis yetkilisiydi. babası duran amca arçelik bayiisi, hatırı sayılır, saygın biri, toprağı bol olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder